Sidor

onsdag 3 juli 2013

Paket med finska blöjor


I dag fick jag ett paket med blöjor från nätbutiken Iita som har haft sommarrea. Paketet innehöll bl.a. tre pocketblöjor med tillhörande fjärildsprefold från finska MannaMaa. Sedan tidigare har jag tre MannaMaa-pocketblöjor i storlek M. De tre nya var i storlek L. Förhoppningsvis sitter de bra på min stora son och lillebror kommer så småningom att växa i dem. Jag hade också köpt våra allra första ullbyxor, Many Months Longies i storlek M från Babyidea. Ullbyxor är något jag länge har funderat på att prova utanpå formsydda blöjor men det har inte blivit av att jag köpt några. Nu är jag väldigt nyfiken på att prova, men det blir först efter semestern. Min tanke är att de ska passa över lillebrors nattblöja och samtidigt hålla honom varm under hösten och vintern.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar