Sidor

onsdag 10 juli 2013

De sista pocketblöjorna från POOPS!


POOPS! ska byta sortiment, pocketblöjorna ersätts av aio. Sedan tidigare har jag en POOPS!-pocket och nu har jag passat på att köpa tre nya innan de försvinner helt. Det var några av de allra sista som fanns att köpa. Nästa vecka börjar de nya blöjorna säljas. De kommer ha dubbla knapprader istället för en som pocketblöjorna har haft. De kommer också vara några centimeter smalare i grenen. Jag är väldigt nyfiken på de nya blöjorna och kommer antagligen köpa några för att testa. Jag är väldigt nöjd med POOPS!-blöjan för att den alltid håller tätt. Den sitter bra på min 2 år gamla son även om den är lite stor över rumpan. Eftersom den är ganska stor har jag inte provat den på min lille bebis. Därför blir det så spännande med den nya modellen. Min förhoppning är att den håller tätt lika bra som den gamla men är lite nättare så att den passar bra på båda barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar